Twitter обмисля нови абонаментни услуги

9
0

Twitter  обмисля разширяване на своя бизнес модел чрез нови абонаментни услуги и дори платени функции, които да увеличат приходите от реклама. Това заяви Бойчо Попов в предаването „Бизнес старт“ с водещ Христо Николов.

„За да проучат потенциалните възможности отвъд продажбата на реклами, редица екипи в Twitter изследват възможността за абонаментни предложения. Една идея, която се разглежда, е свързана с т. нар. „бакшиш“, или възможността потребителите да плащат на хората, които следват, за ексклузивно съдържание“. 

„Другите възможни начини за генериране на периодични приходи включват таксуване за използване на услуги като Tweetdeck или разширени потребителски функции като „отмяна на изпращането“ или опции за персонализиране на профила“, обясни Попов.